על "דברים טובים"

ברוכים הבאים לבלוג "דברים טובים", תמצאו פה המלצות לכל מיני דברים שיכולים לעשות את החיים טובים יותר לכולנו. נשמח לשמוע תגובות וכן לשתף את הקוראים בתוכן מעניין שיש לכם, כל עוד הוא עומד במבחן הרלוונטיות, כלומר סיקור של משהו שיכול לתרום לאיכות החיים של קוראי הבלוג.

תודה וקריאה מהנה!

חדש!!! בלוג "חמים וטעים", בלוג
מתכונים בריאים, אתם מוזמנים להציץ, להגיב ולעוץ עצות. הבלוג עדיין בתחילת הדרך אז עימכם הסליחה על דלות החומר ועל השינויים התכופים במבנהו. נשמח לקבל מאמרים על תזונה נכונה ומתכונים בליווי תמונות מעוררות תיאבון.

צור קשר

יום רביעי, 23 בספטמבר 2009

Young @ Heart

young at heart chorus
רציתי להמליץ בחום רב על סרט נפלא, "צעירים לנצח" שמו, המוקרן כיום בסינמטקים. הסרט מספר על מקהלת קשישים בארצות הברית, המבצעים גרסאות כיסוי לשירי רוק מהעשורים האחרונים, ביניהם שירים של הביטלס, ג'יימס בראון, קולדפליי ורבים וטובים אחרים.
אתר המקהלה: http://www.youngatheartchorus.com/

זה אחד הסרטים היחידים שראיתי, בהם הפה אינו מפסיק לחייך במשך כ-100 דקות, ואילו העיניים אינן חודלות להזיל דמעות. סרט עצוב ומקסים, שבסופו חשתי אסיר תודה על כך שאני חי, על הדבש ועל העוקץ, על המר והמתוק...

מעולם לא חשתי עצב מתוק כל כך, תחושת אופטימיות והשלמה עם היותי בן תמותה.

התחושה החזקה שמשאיר הסרט בנשמת הצופה נובעת גם מבחירת השירים, שביצועם על ידי חבורת סבים וסבתות מעניקה להם משמעות שונה לגמרי

http://www.youtube.com/watch?v=-wgrM-R6yfY

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה