על "דברים טובים"

ברוכים הבאים לבלוג "דברים טובים", תמצאו פה המלצות לכל מיני דברים שיכולים לעשות את החיים טובים יותר לכולנו. נשמח לשמוע תגובות וכן לשתף את הקוראים בתוכן מעניין שיש לכם, כל עוד הוא עומד במבחן הרלוונטיות, כלומר סיקור של משהו שיכול לתרום לאיכות החיים של קוראי הבלוג.

תודה וקריאה מהנה!

חדש!!! בלוג "חמים וטעים", בלוג
מתכונים בריאים, אתם מוזמנים להציץ, להגיב ולעוץ עצות. הבלוג עדיין בתחילת הדרך אז עימכם הסליחה על דלות החומר ועל השינויים התכופים במבנהו. נשמח לקבל מאמרים על תזונה נכונה ומתכונים בליווי תמונות מעוררות תיאבון.

צור קשר

יום שישי, 30 באוקטובר 2009

אתרים נחמדים של חברים

הרבה זמן לא כתבתי כאן כלום. שילוב של עבודה, חורף ועצלות מנע ממני לשבת מול המחשב בערב ולכתוב. וגם עכשיו, המוזה לא ממש חזרה, אבל רציתי לנצל את הבמה שניתנה לי ולהמליץ על אתרים של שני חברים שלי שעושים עבודה מעולה.

בלונופר - האתר של נופר, שעושה המון דברים ממש מגניבים מבלונים, שווה מאוד להסתכל, למי שמחפש מתנה מקורית או סתם אוהב אויר.


האתר השני הוא Food love של שלומי פלח, שעבד איתי ב 24 רופי ולימד אותי לבשל אוכל הודי, כאשר שש סירים נמצאים בו זמנית על האש וכל אחד מהם דורש התייחסות שונה אבל כולם דורשים המון אהבה. שלומי מעביר שיעורי בישול, יש לו ניסיון רב בבישול סוגים שונים של אוכל, וגם בהכנת קינוחים. יש באתר שלו גם מתכונים וגם סרטונים שלו מלמד להכין מנות מסוימות, למשל מלאי כופתה, מנה שכל מי שהיה בהודו זוכר בחיבה רבה:



והחלק השני של הסרט:


איזה כיף שיש חברים מוכשרים כאלה.

בינתיים הגשם בחוץ לא פסק לרגע מאתמול בלילה, והחתולים נראים משועממים מאוד. איזה כיף שיום שישי היום, שתהיה לכולם שבת שלום, ושימשיכו לרדת גשמי ברכה מהשמיים (רק אם אלוהים יכול גם לסדר את בעיות הניקוז בכל הרשויות המקומיות בארץ, זה יהיה ממש מעולה).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה