על "דברים טובים"

ברוכים הבאים לבלוג "דברים טובים", תמצאו פה המלצות לכל מיני דברים שיכולים לעשות את החיים טובים יותר לכולנו. נשמח לשמוע תגובות וכן לשתף את הקוראים בתוכן מעניין שיש לכם, כל עוד הוא עומד במבחן הרלוונטיות, כלומר סיקור של משהו שיכול לתרום לאיכות החיים של קוראי הבלוג.

תודה וקריאה מהנה!

חדש!!! בלוג "חמים וטעים", בלוג
מתכונים בריאים, אתם מוזמנים להציץ, להגיב ולעוץ עצות. הבלוג עדיין בתחילת הדרך אז עימכם הסליחה על דלות החומר ועל השינויים התכופים במבנהו. נשמח לקבל מאמרים על תזונה נכונה ומתכונים בליווי תמונות מעוררות תיאבון.

צור קשר

יום שני, 14 בספטמבר 2009

לידתו של בלוג והכנות לשנה חדשה


לידתו של בלוג הינה דבר המתרחש ככה פתאום, כמעט ללא התראה מוקדמת. תחילתו של בלוג זה בתחושת בטן עמומה, כי יש לי מה להגיד, דברים של טעם שיתרמו לסך כל המלל האנושי הקיים ברשת. אמנם, ביחס לכמות המילים הנשפכות עלי מקלדות, באינספור שפות ועל ידי אינספור בני אנוש, הרי שאפילו טיפה בים תהיה הגזמה פרועה באשר לחלקי באוקיינוס. אך עם זאת, ישנה תחושת אחריות, הנובעת מכוחה של המילה בכלל וזו הכתובה בפרט, ומכך שהמושך בעט, הוא המקליד במקלדת, בוחר להוציא צפונות ליבו מן הפנים החוצה, ולכן עליו לדאוג כי מה שייאמר יהיה לתועלת למישהו מלבדו. וכך החלטתי לייסד בלוג חדש זה, אשר יוקדש לדברים טובים. פעם, לא כל כך מזמן היה לי חלום להקים אתר חדשות אשר ידווח ידיעות חיוביות בלבד, וישמש מנוף לשינוי. התפכחתי והתבגרתי, יודע אני כי משיכתן של מהדורות החדשות בצהבהבותן, בחשיפת הכיעור שלהן ובחיטוטן בפצעים, ועל כן אצא לדרך צנועה בהרבה. אשאף לדווח פה על כל אותם דברים קטנים אותם אני עושה על מנת להפוך את חיי לטובים יותר, זאת משום שאני מאמין, א. כי ככל שאדם יותר מאושר, כל אושרו משפיע על הסביבה שלו והופך בכללו של דבר, את העולם, למקום נעים יותר וטוב יותר ו-ב. אחדים מהדברים אותם אפרסם פה עשויים גם להוות מקור לרעיונות לקוראיי, ואם אוכל לתרום במשהו לאושרו של מישהו, מישהי או מישהם, הרי שדבר זה ערך רב עד מאוד לו בעיני, וסיפוק רב יהיה לי מכך.



וכך, בשבוע שלפני ראש השנה, מוצא אני את עצמי בעיצומן של הכנות קדחתניות. ראשית כל, חילופי העונות שבין הקיץ לסתיו, יותר משהן מורגשות בגוף, הן מורגשות בנשמה. מן הקלה של סוף הקיץ יחד עם תחושה של שינוי תפסה אותי, ואף כי אין אני יודע עדיין מהו טיב השינוי,הרי שפתיחתו של בלוג זה, מרגישה לי כאינדיקטור לכך שאכן משהו בי משתנה.


בנוסף, במהלך התקופה האחרונה עמלים מעיין, זוגתי הנפלאה, ואנוכי, על הכנת אריזות שי לקרובינו ואהובינו, מתוך גישה הדוגלת בעבודת יד על פני תוצרת הקניון. בשנה שעברה התחלנו במסורת זו, ובסלסלת החג שלנו ניתן היה למצוא עוגיות תוצרת בית, ריבה ומרמלדות. השנה הגדלנו לעשות, ואנו מקוים כי בראש השנה נוכל להעניק סבון תוצרת בית, ריבה, מרמלדות וגרנולה ביתית.




בהמשך השבוע אוסיף, אם ירצה המחשב, מתכונים של המוצרים עליהם אנו עמלים, וכן תמונות של תהליך העבודה ושל המוצרים המוגמרים.




דבר אחרון, חביב וחשוב מאוד אותו אני רוצה להוסיף. השימוש במילים נמלצות, ביטויים תנ"כיים ואמרות כנף מהתרבות הישראלית אשר יופיעו בבלוג זה נובעים מתוך אהבה עצומה לשפה העברית ולתרבות הישראלית והיהודית.




בברכת שנה טובה ומאושרת, מי ייתן וכל היצורים החיים יחוו רגעי אושר רבים ככל האפשר.




תגובה 1:

  1. בהצלחה מותק!
    אתה כותב מקסים. לא ידעתי...
    נטע

    השבמחק