על "דברים טובים"

ברוכים הבאים לבלוג "דברים טובים", תמצאו פה המלצות לכל מיני דברים שיכולים לעשות את החיים טובים יותר לכולנו. נשמח לשמוע תגובות וכן לשתף את הקוראים בתוכן מעניין שיש לכם, כל עוד הוא עומד במבחן הרלוונטיות, כלומר סיקור של משהו שיכול לתרום לאיכות החיים של קוראי הבלוג.

תודה וקריאה מהנה!

חדש!!! בלוג "חמים וטעים", בלוג
מתכונים בריאים, אתם מוזמנים להציץ, להגיב ולעוץ עצות. הבלוג עדיין בתחילת הדרך אז עימכם הסליחה על דלות החומר ועל השינויים התכופים במבנהו. נשמח לקבל מאמרים על תזונה נכונה ומתכונים בליווי תמונות מעוררות תיאבון.

צור קשר

יום שני, 2 באוגוסט 2010

שינויי מזג האויר

הרבה זמן לא כתבתי. החיים מלאים בשינויים. לא, החיים הם שינוי. אני מתחתן בקרוב, זה שינוי ענק, אני עובד בהיי טק כבר שנה, זה עוד שינוי שממש לא ראיתי בא.

וחוץ מזה, משהו בי התעדן. התחלתי להקפיד יותר בלבוש, אני עושה פעילות גופנית באופן קבוע, אימוני יוגה בסטודיו יוגה בגן החשמל, משתדל לאכול אוכל איכותי, לשתות יין טוב.

תאמרו התברגנת, אני אומר נכון מאוד. כנראה שזה משהו שקורה עם הגיל. לא עוד ילד קרוקס עם רסטות וסיגריה, אלא בחור משופם (עוד שינוי) במופע מחול.

כחלק מהשינוי אני משחק בזמן האחרון עם הרעיון של מעבר לחו"ל. אירופה נמצאת ממש מעבר לפינה, ונראה לי שיכול להיות מעניין לחיות שם מספר שנים, חוויה תרבותית מעניינת, אפילו מתקנת אם מתיחסים לתרבות הישראלית בה נתקלים ביומיום.

כמו פלסטלינה החיים האלה, וכמו פסלים חובבים, לא תמיד יוצא לנו מה שדמיינו בהתחלה. אבל משהו יוצא, ממעמקים אנחנו יוצרים לעצמנו את החויות ומביאים את עצמנו למקומות בהם אנחנו נמצאים.

לא ממש יודע מה רציתי להגיד בפוסט הזה. אני מניח שזה היה ניסיון לחזור ולכתוב כאן, במקביל לבלוג הגרפיטי שפתחתי ובו כולם מוזמנים לבקר. מקווה שבקרוב יהיו לי דברים נוספים לכתוב עליהם, ונוכל לשגרת ההמלצות וההצעות לחיים טובים יותר. בינתיים הצעה אחת כללית, אל תתנגדו לשינויים כשהם באים מבפנים, תעשו מה שמרגיש להם נכון גם אם הוא נוגד כל מי שאתם ומה שעשים בעבר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה