על "דברים טובים"

ברוכים הבאים לבלוג "דברים טובים", תמצאו פה המלצות לכל מיני דברים שיכולים לעשות את החיים טובים יותר לכולנו. נשמח לשמוע תגובות וכן לשתף את הקוראים בתוכן מעניין שיש לכם, כל עוד הוא עומד במבחן הרלוונטיות, כלומר סיקור של משהו שיכול לתרום לאיכות החיים של קוראי הבלוג.

תודה וקריאה מהנה!

חדש!!! בלוג "חמים וטעים", בלוג
מתכונים בריאים, אתם מוזמנים להציץ, להגיב ולעוץ עצות. הבלוג עדיין בתחילת הדרך אז עימכם הסליחה על דלות החומר ועל השינויים התכופים במבנהו. נשמח לקבל מאמרים על תזונה נכונה ומתכונים בליווי תמונות מעוררות תיאבון.

צור קשר

יום שלישי, 1 בדצמבר 2009

Mary and Max - סרט יוצא דופן




קר בחוץ וזהו זמן מצויין לראות סרטים טובים, ואני שמח להביא כאן סרט נפלא שראיתי אתמול בערב.

וואו איזה סרט מיוחד ראיתי אתמול. מדובר בסרט אנימציה בסגנון "פלסטלינה", לפחות כך זה נראה, אני לא יודע איך באמת עושים את זה. מדובר במערכת יחסים חוצת אוקיינוסים בין ילדה בת 8 מאוסטרליה, מנודה חברתית עם אבא מוזר ואמא אלכוהוליסטית, לבין גבר בין 44 מניו יורק, יהודי אתאיסט עם תסמונת אספרגר.

אני יודע מה עובר לכם בראש, אז תוציאו את זה משם. אין שום דבר סוטה בסרט, פשוט טונות על גבי טונות של אנושיות. סרט שהוא מצחיק ברובו אבל גם עצוב בצורה עוצמתית וחודרת.

אני מצרף את הטריילר של הסרט כדי שתוכלו להתרשם... לא יודע איפה אפשר להשיג את הסרט, אני ראיתי אצל חבר שלנו עידו עזריה, שעובד באוזן השלישית והביא את הסרט משם. בכל מקרה שווה להשקיע.



דבר נוסף בלי קשר, פשוט כי נזכרתי. רוצו רוצו רוצו לראות את ע'גמי. הסרט הכי טוב שראיתי השנה!


2 תגובות:

  1. found it!! going to watch it soon

    השבמחק
  2. אפשר למצוא את הסרט להורדה בחלקים.. חפשו באתר filestube.com

    ממש בחינם!

    מקווה שתהנו, אני כבר מוריד...

    טל

    השבמחק